för jag har blivit syster!

jag har fått en bor!!!, Elias ska han heta :D jag är såååå glad, allt gick bra och den lilla väger 4 kg och är 53 lång. Nästan samma som jag, fast jag vägde 5 kg haha, tjockis.

något speciellt mellan bebisar och mig, alla trodde att Deniz skulle bli en pojke och jag var den enda som sa att nej det blir en flicka - det vart en flicka. Nu denna gång todde alla att det skulle bli en flicka och jag en pojke - det vart en liten Elias :D


Bilder hoppas jag på att jag ska få av far snart!! Åker till england på tisdag så jag kanske inte får säga hej till bebis förrän om en vecka... sämst men något att längta efter.


Här kommer en bild på mig och lisa från spex-fotot i skolan, lite opassande till detta inlägg men den kommer väl komma upp förr eller senare iaf.


Kommentarer
Postat av: humlan

Hetingar ;D...



Snyggt de blev högst upp på sidan, Daniella layouten när du sitter i D:et och är I:et hihi..

2009-08-29 @ 22:35:18
Postat av: Mimmí

haha sorry men har tänkt att vi borde hänga hundtjejerna på min kolonistuga också! kan bada med jyckarna innan i årstaviken, jättemysigt :D



STORT GRATTIS TILL ATT BLI STORASYSTER! uunderbart, kul att allt gick bra. Elias är fint namn, spännande! En liten lillebror som du får lära ALLT om kvinnor :) Så blir han en rktigt kvinnokarl sen, hihi.



sexiga du å lisa var, rawr

2009-08-30 @ 11:13:18
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Nattie

Åh Grattis!!! Va roligt med en lillebror!!! :D Hoppas ni får en underbar vecka i England! Kraam ;)

2009-08-30 @ 19:47:12
URL: http://cavaliertok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0