10

Hej

vilodag från pluggandet idag här hemma, kände verkligen att jag behvöde det. Har hunnit med massor.

Men, för att nu komma till ämnet. Jag har tagit avstånd för att skaffa mig kalpievalpen i vår. Jag känner att jag verkligen inte kan ha den lilla i huvudet just nu då pepsi mår som hon gör. Det var ett tufft beslut men det allra bästa ser jag det som. Man ska ta hand om det man har först sen får man se och det är just det jag tänker göra nu. Jag måste få det här löst med Pepsi.

Har fått en del tips från en vän om en man vid namn Stefan Rosén som jobbar i Västerås på ett rehab center. Han skull tydligen vara någon speciallist på artros och ett gäng skulle samåka upp för att få hjälp av denna man. Jag känner att det skulle vara ett ypperligt tllfälle för mig att ta dit Pepsi. Ska maila lite folk senare och se hur dem har tänkt. Jag söker verkligen efter svar och jag ska inte nöja mig med ett.

Nästa vecka är sista veckan innan lovet, otroligt härligt men nästa vecka blir det grymt mycket plugg. Undrar om jag ens hinner med...stress*

HejHej

(Erik Grönvall är jäkla bra, jag håller tummarna för den killen imorn)


Kommentarer
Postat av: Humlan

Stefan Rosén är jättebra! Bara hört bra om honom. Skulle också vilja träffa honom.



Trist med valpisen. Hoppas du kmr iväg och kan träffa Stefan!



Ha de bra! kram

2009-12-13 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0