alright

mins inte vad jag skrev sist.. måste kolla...
Jo juste ja, fest hos Therese. Den var kul, jag kom hem sent och sov som en stock (klassiskt va!)

Lovet fortsätter att vara underbart. Snön börjar dock försvinna? Inte lika underbart.. den får allt hålla i sig tills efter nyår. Jag skulle bli lättad om den försvann tills jag ska flyga till england dock. Skulle kännas lite säkrare då på något sätt.. ska alltså bli första gången jag ska flyga själv.

Imorn ska jag ringa chefen, det är ingen höjdare vill jag tala om, men jag ska få resten av mina pengar och sedan ska jag fråga lite om jobb. Har nämligen inte jobbat alls mycket denna månad... 1 dag... inge bra.

Nu är det film, mamma och björn har mublerat (stavning!?) om. Så nu är lägenheten redo för nyårsfesten!

HejHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0