Daniella


Idag är det min namnstag och det snöar ute!
Fick ett fint kort från farfar och Cristina med söta hundar på som vanligt. Mins när jag var mindre att jag fick kort med Musse Pigg på av farfar men nu har det ändrats! Snobben kunde nog också dyka upp där ibland tror jag haha:)

Sökte upp lite fakta om mitt namn för skojs skull. Det här med namnsdagar visste jag inte att man firade längre men finns det kvar så finns det väl och idag stod det mitt namn på kalendern. På en hemsida fann jag i alla fall att Daniella betyder Gud är min domare... intressant. Ska det ha någon innebörd eller är det bara en betydelse? Man undrar ju lite hur gamla all dem här betydelserna är egentligen. Enligt denna hemsida finns det endast 2544 människor i Sverige med det namnet vilket inte är en stor siffra alls. Coolt

Imorn öppnar portarna till årets hundmässa, jag är spänd men vi ska inte tävla i år. tävlade inte året innan heller, jag önskar verkligen att vi kunde men det är en omöjlighet just nu. Så jäkla trist...
Ett STOOORT lycka till till alla som ska tävla. Jag kommer och hejar:)

HejHej






 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

grattis på namnsdagen! Typ exakt lila många som heter Mimmi som Daniella. Trodde jag inte, trodde daniella var vanliga än så? Man hör det oftare iaf! =D

2009-12-11 @ 19:07:45
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0