hej, det var ett tag sen

Eftersom att england är här just nu så har det vart full fart hela veckan sedan dem kom i fredags. Vi har vart på bio, spelat laserdome, festat på vandrarhemmet och sen har dem gjort annat som lilla jag inte kunnat haka med på. Förrästen är det nu mindre än 2 månader kvar tills jag fyller myndig, härligt!

Idag vid fyra tiden åker dem hem, tråkigt faktiskt. Funderar på att åka till england igen i början av nästa år, jag gillade landet.

Igen, det kommer inte att bli en kelpievalp för min del vad det ser ut som nu, pepsi mår inte bra just nu och det känns verkligen som att jag måste ta hand om det jag har nu. Jag har inte plats för en kelpie i mitt huvud. Har inte råd för att ha båda nu, att både spara och behandla pepsi. Men jag återkommer mer om detta.

Plugg som står på schemat nu, sen säga hej då till england.
tjaaa


Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha terroristtest, oh ja!!

Gillar att DU skriver att England är på besök.. hela landet liksom.. trevligt ^^



väldigt tråkigt att Pepsi är så pass dålig, tycker verkligen synd om både dig och henne. Såg fram emot dig med en kelpievalp, men det kommer att hända, men var sak har sin tid helt enkelt.

Kram på dig! har varit roligt att hänga med dig lite mer nu på senare tid!

2009-12-09 @ 18:26:27
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Humlan

Åh va tråkigt med Pepsi!! Hoppas verkligen att hon mår bättre snart! Kramar om er båda!

2009-12-10 @ 20:22:56
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0