Hej

för lite bloggande men här kommer ett iaf

Julen var bra och mindre bra, väldigt mysig och trevlig men jag själv vart sjuk under dagen. Kände mig ovanligt trött på morgonen även fast jag sovit bra och senare fick jag inte i mig mycket mat. Kände hur jag började må mer och mer illa och magen värkte fruktansvärt. Måste vart något jag ätit, kanske det var fisken jag vräkte i mig på donken dagen innan julafton?... För dem som inte vet är jag ju vegeterian och vart det en massa år nu. Har just börjat äta fisk lite granna..

Julklappar vart det till alla iaf och jag själv är jätte nöjd. På morgonen fick jag visitkort av mamma och björn, jätte kul faktiskt. Daniella olsson, instruktör agility och freestyle, nr, adress osv. Skit bra! Fick även en tröja där det var en hund på, stod instruktör och mitt namn. Haha finurligt, jätte glad vart jag :) En ny mobil fick jag även, äntligen! Ska bokstavligen slänga min gamla i väggen så att den aldrig går att använda igen, den vart totalt sjuk tillslut och jag var verkligen desperat efter en ny. Samsung, s5230 TOUCH av pappa, helt underbart. en rosa! Massa andra roliga grejer fick jag också.

 



Jag hoppade över jobbet igår då jag fortfarande kände mig risig och inte alls i form för att jobba. På kvällen åkte jag in till stan för att möta Tina. Lite osäkert vad vi skulle göra men vi beställde senare 3 biobiljetter på sergel, Babben kom senare. Old Dogs vart det med John Travolta och Robbin Williams, jätte kul! Gamla dem blivit.. ojoj. Efter bion gick vi och satte oss på ett trevligt café i gamla stan till midnatt, mysigt.

Ikväll kanske det blir fest hos Therese. Vi får allt se

Vaaaadhänder på nyår!?



Hjärta Melissa horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0