Julklappar



sådär, ute i det sista men nu är jag iaf nästan klar med alla julklappar. vissa träffar man inte förrän om ett tag så dem klapparna får handlas senare. otroligt mycket folk i stan idag, fick ont i huvudet på 2 sek när första klivet in i åhléns togs.

många mysiga klappar vart det iaf, och jag piffade till några lite extra i år.

Resa till England är bokad, den 8 januari åker jag och kommer hem den 10. Alltså bara en kort kort vistelse, detta var en liten julklapp jag fick :) Kul att åka tillbaka, gillar landet.

Nu är det snart klart här borta, familjen sitter och glor på bingo... sämst. varför finns programet kvar!? jag gillade det bäst när jag var liten, hade ett eget litet bord vid tv:n med en bingolott framför mig och loket i rutan. Hade även min alldeles egna Bingo Berra i famnen. Vart har han tagit vägen? jaja.. mina minnen från bingo. sedan dess har jag aldrig spelat,  sedan jag var 6 år alltså.
shit, jag kände mig plötsligt gammal...ska aldrig prata sådär igen.

imorn blir det jul igen och det ska firas här hemma med alla barnen (Deniz, Carmen, Felicia och Sara), mamma och björn och sedan kommer det hit lite annat folk. jag drar senare vidare till Kerstin och Bernt för att fira med pappa, angelica, elias mfl. Spännande vad man får och kul att se alla öppna mina paket jag köpt till dem.  Men ärligt talat så har jag ingen julkänsla i år. hatar julmusiken och är trött på alla julklappar... kanske känslan kommer imorn...

den enda julmusiken som jag fortfarande tycker om och som ger mig en aning känsla:





God Jul önskar jag er och mig själv
HejHej


Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

GooD JuuL på dig och Pepsan :D

2009-12-23 @ 23:16:31
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Mimmi

jag har samma nummer, men langa ditt!



julmusik är bäst, å julklappar är kul! Å du har ju värsta stora familjen att fira med, precis som jag vill ha det!

god jul på dig nu =)

2009-12-23 @ 23:19:37
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0