KING-fredag !

Äntligen fredag!
Efter en hårt arbetande vecka är den änligen nu slut, välkommen underbara helg!

Det är inte heller vilken helg som helst utan idag kommer england på besök! Matt, Dan och Adam landar i Sverige idag vid 2 tiden och kommer att stanna till onsdag, om jag inte mins fel, väldigt roligt ska det bli! Massa kul kommer att hittas på under tiden dem är här.

Imorn är det dopdags! Lilla Elias stora dag är imorn :) Detta kommer att vara på österhaninge kyrka, där jag döptes, mina föräldrar gifte sig och jag konfimerades. Ännu en liten historia får alltså nu skrivas in när han döps :) Deniz ska även med och hon ska få uppgiften att torka av hans huvud efter prästen hällt vatten, hon är lite nervös hihi.

Trevlig helg!
P.S. nyheterna om kelpievalpen kommer snart  


Elias, här bara en dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0