Nyår!

Jäklar, dagen är inne. Den sista dagen på år 2009.. känns stort!

Igår vart det något annat än de kläder som visades i förra inlägget som köptes. Känner att jag aldrig köper något jag säger här, haha. Bilder kommer väl upp senare.

År 2010 kommer inte bara bli ett vanligt år, det kommer bli THE år 2010! (känns knäppt att inte skriva 2 nollor längre). Jag fyller 18 (6 feb!) och jag tar studenten. Starten på den vuxna framtiden kan man kort sammanfatta. Mycket jag hoppas på ska hända nästa år, men det låter jag förbli en hemlighet för en stund.

2009 har haft sina för och nackdelar. Mycket jag är stolt över och annat jag är mindre stolt över, saker som vart bra och mindre bra. Men framförallt känner jag att jag har hittat mig själv, vem jag är vilket jag sanning och säga har haft rätt svårt för. Jag är en person som påverkas mycket av vad andra tycker och känner. Jag jag gör det fortfarande men nu vet jag själv iaf vart jag står. Och jag står fast! Här är Danni :)

Snart, om ca 4 timmar, dyker gänget upp här hemma. Jag har varnat grannarna (haha) och ska nu börja fixa i ordning. Ömtåliga saker ska bort och det ska damsugas och fixas. Vi kommer att bli ca 20 (!!!)... men det är människor jag känner så det känns bra :)

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

NU KÖR VI!!!..!






Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Jo ja tror oxå 2010 blir ett bra år, vi håller tummarna :D Gott Nytt År :D

2010-01-01 @ 20:22:41
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0