Pannacotta



Just färdig med bakandet av pannacotta, mina första. Ska bjuda dem på nyår till alla dem 20 som kommer. Jo så många kommer det att bli, inte riktigt vad jag hade räknat med men det är folk jag känner så jag känner mig säker :) Jag hoppas verkligen på att jag ska lyckas med pannacottorna, annars har det gått åt rätt mycket i onödan...

Jag kommer att bo på ett lyx hotel i England istället för hemme hos matt. Haha, detta vart en riktig surprice! Den åttonde åker jag alltså och kommer hem dem 10:e. Vill stanna längre... men men..

Imorn ska det bli av att åka till jobbet, prata om tider för mig. Sedan in till stan med far för att se på bio, men innan det ska jag kika på en tröja inför nyår.


Hittade denna på Monki och tänkte att den kunde hänga ihop med en snygg kjol.
eller kanske denna..?



HMMMMMMMMMM....

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja vi får leta upp en sjö med bra is och åka! =)



hoppas nyår blir lyckat för din del, be någon hjälpa dig att städa! =)



å smaskigt med pannacottan! =D

2009-12-30 @ 22:49:51
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0