Pepsi



Jag mins det som om det var igår. Minnerna är så starka för mig och jag skulle göra vad som helst för att få uppleva det igen med Pepsi. När det är hon och jag mot världen, när träningen ska ge resultat.
På mässan i helgen insåg jag hur mycket jag faktiskt saknar alla tävlingar, all spänning och nervositet. Att träna hund är en sak men att tävla är verkligen en helt annan. Det är så jäkla skoj, när det väl går bra finns det inget som kan slå. Inget kan slå den känslan. Minns verkligen den gången vi vann 2007 på mässan i klass I, pepsi var otrolig och vi hade det så jäkla kul tillsammans.

Men det viktigaste går så klart före, om vi åker till Stefan i västerås så blir det i januari med ett gäng. ska leta lite här i stockholm också faktiskt.. med tanke på min ekonomi.

Nu är det sovdags, imorn är det skola... när får jag vila *suck* En mycket intensiv vecka nu, 2 prov, ett läxförhör och en inlämningsuppgift. wooohoo jag kommer isolera mig

God natt värld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0