Seeeg

vaknade i tid för att åka till Nettan ute vid Åkersberga.. väl framme vid tekniska blir det inget av. Nettan ringer och säger att det inte blir av pga av en massa olika skäl. SKIT va arga vi vart... men men that's life!

åkte in till medis, då med sofia och lisa som även dem skulle till nettan, för att köpa marshmellows (stavning?) till våra cup cakes vi planerade att göra! För att förgylla vår vardag. Väl hemma hos Lisa började vi baka dem feta cup cakes (feta vart dem... och jag,haha). Kollade på sammanlagt 3 olika filmer och jag kom hem nu ungefär, 21:00. En otroligt seg och fet dag med andra ord, inte riktigt den dag vi tänkt oss men bra vart den iaf tycker jag :)

Såg på I am legend, final destination 3 och 4. Dem sist nämnda sög för övrigt, jag skrattade genom hela filmerna i princip. Ingen rekomendation alltså

Imorn ska det i alla fall bli julhandel. Jo, jag är ute i sista minuten för att handla då det är imorn jag får min lön. Som de flesta.. jag räknar med en hel del folk i stan imorn. Sofia joinar mig iaf och senare kommer Lisa in för att ta en fika och byta paket. Vi har köpt julklappar till varandra i år haha, duktiga :)


Sofia, Nettan och Jag - Hos Lisas 18 kalas

jo juste glömde att nämna, vi vann matchen igår mot killarna i vollybollen. Gött flickor, gött! :) Och där med är min första match spelad!

Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Grattis till matchen, va skojj :D Två dar till jul, nästan lite tokigt :) Hoppas ni får det myysigt :) Kramar

2009-12-22 @ 23:01:16
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0