sent

för sent för lilla mej att vara uppe nu egentligen men hann inte med så mycket plugg under dagen så det flyttades fram till nu ikväll... inte så bra.

Helt sjukt, termometern visar just nu att det är hela 8 minus grader ute! Kan det vara möjligt? Kallt är det i alla fall och det känns.

Jag fick idag ett helt sjukt erbjudande angående min lilla kelpievalp, mer om det kommer jag inte berätta nu men jag står inför ett rätt komplicerat val... svårt!

Nu är det sovdags, upp med tio över sju bussen imorn.. tjohej! (inget glatt tjohej direkt..)

jag och sofia från i sommras, bilden är verkligen 2 mm från att vara snuskig haha


Kommentarer
Postat av: Mimmi

spännande, nu blir jag nyfiken ju!

2009-12-03 @ 21:51:02
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0