Shopp Shopp

Hej!

Hemkommen från en tripp med farfar på stan. Som julklapp tog han med mig på en shoppingrunda och första affären vi trippade mot vart Weekday på medis. Där köptes de snygga jeansen från Cheep monday, me like alot! Hög i midja och stretch.
Nästa stopp vart favoritaffären Monki där den mysiga tröjan vart köpt. kollat på den sedan den kom in till affären men aldrig köpt den, har inte passat mig har jag tyckt. Fel hade jag. Senare åt vi en god lunch på kinan och efter det drog vi oss till kameradocktorn. Jag drägglade över kameror medans farfar handlade... Nikon D5000 lät väldigt lockande och inte för hög i pris för lilla mej. Kanske bli ett köp nästa år, jag hoppas!

Väl hemma fick jag en för tidig julklapp av mor, jumparskor! Väldigt snygga och åååå så GLAD jag blev! Äntligen! Börge Salming skor! Träning idag också så det passade alldeles utmärkt, vi ska tydligen köra någon träningsmatch mot ett pojklag, spännande att se hur killarna kör! Förknippar alltid volleyboll med tjejer...

Tusen tack till farfar för dagen, den kunde inte blivit bättre :)





     
Klicka på bilderna för att göra dem större
Inte den perfekta matchningen med skorna och jeansen men men :)

Önska oss lycka till nu på matchen!
HejHej

Kommentarer
Postat av: Mimmi

älskar skorna!

2009-12-22 @ 21:28:54
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0