snö

 


Uppe i lappland på fjället i oktober


underbara snö, äntligen. känslan av att på morgonen titta ut genom fönstret och bli lika förvånad varje gång, när snön ligger som ett täcke över allt och det fortsätter att falla. precis det hände i morse, underbart!

kom nyss hem från volleyboll träningen, inte vart där på ett tag och det märktes. nu har jag ont i händerna efter att ha tränat mycket servar. duktig var jag iaf, lite paff över att det gick så bra idag.

klockan är mycket och jag ska i säng men Smulle (katten) i sällskap.
God natt


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag kommer inte ens ut genom dörren..jag är insnöad

2009-12-17 @ 13:00:03
URL: http://lifofthelegend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0