underbart*



Enligt mig är det just såhär vintern och jul ska se ut. det ska vara kaos i stan bland all trafik för att det kommer så mycket snö. snön är det viktigaste under vintern och kommer den då ska den komma! älskar vädret ute just nu, men det får gärna komma lite sol och is på sjöarna :) Hoppas på att det blir skridskoåkning nästa vecka!

Det är riktigt stressigt nu inför jullovet, ett prov avklarat, en läxa och en inlämning. ett prov kvar att göra imorn men jag tvivlar på att jag klarar det. har inte haft tid till att plugga och idag är jag helt död.

På grund av trafikkaoset idag fick vi vänta i skolan till kl 5 då lisas far slutade och kunde skjutsa hem oss. Vi kom hem oskadda och under tiden i skolan gjorde vi klart vårt stora projektarbete. Härligt! Sedan börjar vi inte skolan igen förrän den 12:e januari! Och DÅ är det inte långt kvar tills jag fyller eller tills studenten. Min sista termin i skolan, oj... konstigt det känns...

Jag ska nu försöka plugga liiite mera, Marcus tjatar haha. Antar att jag bara ska tacka! :)

HejHej


liite suddig bild, men ser ni vad pricessan lärt sig? :)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha coolt trick!!



Ja, men nu har du pluggat klart för denna gång, bara att koppla av nu :) NJUT

2009-12-20 @ 00:51:56
URL: http://lifofthelegend.blogg.se/
Postat av: babben

min hund kan ens inte sitta fint, och din kan vinka :P hehe <3

2009-12-26 @ 15:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0