1 november...

November får mig alltid att tänka på låten "november rain" med guns n roses. Precis vad denna dag även började med, regn! Trista månad, antagligen den tristaste på hela året men det får oss ändå att tänka på snö, längtan. Kan ni förstå att det snart är jul igen?

Gårdagen vart väl inte riktigt som planerat för mig, inte för Lisa heller som kom förbi björn och firade med oss. Vi hade en trevlig kväll tillsammans iaf, ja är nöjd. Vaknade även med ett helt oväntat allarm som lisa hade skapat och även skrivit ett medelande - "God morgon, hoppas du sovit gott, haha skrev detta medans du sov! God morgon, älskar dig!.. hatar din mobil dock" HAHA tack Lisa, ett leende på morgonen är alltid det bästa.

STOOORT grattis till mamma och björn som förlovade sig igår, förvånad över att jag inte fällde massa tårar. Men mitt hjärta var varmt hela kvällen, älskar er

Lite pics:

 


 





 


 

 


Kommentarer
Postat av: Humlan

Läskiga ni ser ut! Din sminkning va ju cool!! :D.. Grattis till din mamma som förlovat sig!

2009-11-01 @ 18:42:36
URL: http://rackarunge.se
Postat av: Nattie

Grattis till din mamma! Va roligt! Ni verkade ha haft en väldigt rolig och läskig fest! Kram

2009-11-01 @ 22:43:36
URL: http://cavaliertok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0