måndag

hej

just busat med pepsi, klickertränat och snart är rörelsen "ducka" klar. Hunden nuddar alltså nosen i backen sittandes på kommando som ett nick. var ett tag sedan vi tränade klicker på det här sättet, glömt hur otroligt kul det är med target (en platta av något slag som hunden ska nudda sin nos på= hunden får ett klick och godis). Påminner mig om vilken fantastisk hund jag har, så jäkla kul att arbeta med.

Köpte Elias doppresent idag, mysigt. Fanns så mycket att välja mellan men till sist så tog jag beslutet för att köpa ett sött halsband med en nallebjörn hängandes.

nu har jag gjort massa nytta så nu tar jag med mig pepsi ut en sväng sen in för att laga mat och ut igen för volleybollträning.

Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hah ja han är en grymt bra röst!

Kul med ducka, det momentet har jag börjat träna in flera gånger men typ glömt bort det sen. Hur mår pepsi annars?



å danni såklart du ska ha en kelpievalp! Det är givet, så det så :)

2009-12-01 @ 15:44:19
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0