namnlös

Hemma från skolan, otroligt seg. Plugga en massa nu då jag inte har mycket tid till detta den veckan allt ska vara inne... jag längtar till studenten. Flak är nu bokat och studentkryssning! Woohoo! det är nästan som att man får en liten falsk känsla att den dagen snart är här men det är ett stort antal dagar kvar. Aldrig vart närmare iaf :)


Hem till pappa snart för middag, saknat min lilla lillebror. Han döps snart förrästen, då ska även Deniz få följa med in i kyrkan och titta på :) Ska försöka komma ihåg att ta med lilla kameran idag och plåta honom lite :)


Härlig låt med P!nk:
(hennes frilla, något för mig?)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Förstår känslan med skolan just nu. Beställde studentmössa i söndags ;) Längtar tills det är över...

2009-11-25 @ 16:08:42
URL: http://www.freestylehundar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0