dag 2 i slussfors



första dagen vi fick åka med slädhundarna på fyrhjulingen, 22 st var i vårt drag. jäkla fart i starten och med 3 st på fyrhjulingen höll båda jag och sofia på att ramla av. åkte närmare 2 mil, fick se mer av fjällen idag, vackert, men inte en älg eller björn ännu! Hoppas på att dem ska dyka upp här omkring så vi får ta oss en titt

jobbat till mesta dels i hundgården idag, nytt grus i alla burar.. JOBBIGT!! men sista dagen imorn hoppas vi på sen är vi klara med det :)

nu ska jag fylla på med mer ved i brasan
hejhej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Sööötaste:)!! Detta är ju såå underbart!skulle nästan vilja komma till er och vara där,,,skulle passa mammsen perfekt:)Du ser ut att bara njuta och det är sååå bra.Måste känts helt underbart att få åka iväg på detta sätt med hundarna och se fjällen...Njut hjärtat! Jag och de andra här saknar dig jäääättttte mkt! Jag vill bara ha ihjäl smulis!!!! hatar denna katt! hon har kissat i ditt rum nu också:/ men ,,,men,,,,pussssss krammmm i massor ! Din mammsen!

2009-10-06 @ 21:08:02
Postat av: Sofie

Kan du inte ta med en valp hem^^ Super söta hundar



Kram

2009-10-06 @ 21:23:34
URL: http://soppen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

shoo Danni! Roligt med uppdatering! kul att du, Sofia och Nettan gör det där tillsammans. Kul att minnas det sen :)



jag fick aldrig något mail från dig angående agilityn?!

2009-10-06 @ 22:19:24
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0