en vecka



då har den första veckan gått för oss här i umnäs, rädd för att tiden ska gå för fort... men vi har hunnit med mycket och jag hoppas på att vi ska hinna med mycket mer. om det är snö på onsdag får vi åka med hundarna på slädarna. vore galet kul!

idag har det inte vart någon åktur med hundarna då kenneth och john inte kommit hem ännu från deras arbete i en stuga några mil här ifrån. det sägs att dem ska komma hem ikväll så imorn blir det av att åke hoppas vi :)

hoppas på att jag kommer att få rida snart, nettan red idag tillsammans med catte. en hästen kan stegra på kommando! skulle jag vilja testa på!

En viss person kontaktade mig idag ang en mycket spännande sak. Hoppas på att det blir av men tills jag vet säkert tänker jag inte berätta något :) ni får hålla ut!

nu ska jag försöka fixa mig spotify... har hänt något med den, inge kul
hejhej


Kommentarer
Postat av: Mimmi

vadå för spännande sak ? vill veta! :)

kul å få rida oxå!

2009-10-13 @ 23:24:48
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Humlan

Åh kul att få rida också, va e de för häst? :) Du får ta kort hihi...

Kan de ha med valpen att göra... NYFIKEN

2009-10-14 @ 17:23:25
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0