*knäck

i mars, modell för TIGI i Jönköping


Nu ska jag knäcka ut hemligheten ni alla säkert gått runt och tänkt på varje varje varje dag nu! haha


det var inte riktigt som det skulle men TIGI har kontaktat mig igen ang. att vara hårmodell! det var tänkt att jag skulle vara modell hela denna helg som kommer nu men eftersom att jag inte är hemma förrän lördag gick inte det. hon erbjöd mig då ett annat modelljobb på måndag för FUDGE (har jag för mig att hon sa...). Kul! Hon ska kontakta mig igen för exakta tider :)

Känns jätte kul att dem hör av sig, jag ska söka lite modelljobb nu också i vinter (lägga upp bilder på olika hemsidor osv.) får se om dem vill ha mig! det är kul det här, skulle jätte gärna vilja hålla på med detta.

ut i hundgården nu!
hej hej



Kommentarer
Postat av: mamsen

Som att du inte skulle kunna bli modell?? Du har ju tagit skönheten från mamma,,,hihihihihihihi hoppas att de hör av sig nu och att du får en bra tid. puss kram!

2009-10-21 @ 16:32:53
Postat av: Mimmi

vad roligt, grattis!

=)

2009-10-21 @ 23:39:29
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Humlan

Åh va roligt!!!! :D... Snygging!

2009-10-23 @ 22:44:40
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0