morning

god morgon alla kära läsare

läskiga drömmar i natt efter att ha kollat på filmen "the haunting in connecticut". Vaknade även med urinvägsinfektion igen... jag som trodde den hade gått över igår. Varför just nu när jag är här uppe!? Hoppas att den inte går för långt så jag behöver åka till läkaren. Vart nu han befinner sig...


en riktig filmdag igår var det, såg även på "Coraline" (jag gillar't!) och massa avsnitt av serien "oskyldigt dömd". en riktigt seg dag och denna lär bli lika så. hoppas på att kunna ta mig till sjön idag och ta lite kort, vi har inte varit förbi där ännu. om så blir fallet lägger jag nog upp bilderna här senare idag :)

tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0