om tre

timmar sitter vi på bussen på väg heeem! fast det känns inte riktigt så.. först så ska vi till vännäs (umeå) där vi senare ska ta nattåget hem till stockholm. Tåget åker vid tjugo i tio så vi är hemma kvart i 7 på morgonen imorn. känns som att man ska på en liten extra resa innan man ska vara på väg hem, innan man känner det iaf.

Vart ute i hundgården nyss för ett ytterligare försök på bra bilder. Har vart väldigt missnöjd med dem flesta.. inge kul.

Kommer sakna alla hundarna mycket mest valpisarna :) speciellt lilla blyger som inte är så blyg längre. Har döpt många efter smövit men en fick heta killer (kanske kan få representera häxan i snövit? haha) Namnen kommer dem inte få behålla tyvärr...

nu ska jag göra något som jag inte gjort på lääääääääääääänge, sminka mig! skönt att få känna sig lite fräsh :)


lunchen




blygis


toker


SNART KOMMER JAG STOCKHOLM, HÅLL UUUUUT!
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0