opp på fjälla!



Hej!

Jag har gjort det, det jag alltid velat göra enda sedan jag var liten och avundades av filmen "dunderklumpen"! jag har vandrat på sveriges underbara fjäll, en kilometer från mark och snö i mängder! Jag njöt varenda sekund även om det vart jäkla ansträngande där ett tag, det var jobbigare än jag trodde.

vi vandrade upp med Kenneth och John som även jagade med hundarna. sökte efter ripor men fick inte dö på några. hundarna var dock mycket duktiga och det var kul att se dem arbeta, väldigt intressant!

Sofia och Jeanette orkade efter ett tag inte gå mer och bestämde sig för att gå ner. Kenneth och John var då en bra bit bort ifrån mig, nästan inte inom synhåll längre. trotts det bestämde jag mig för att fortsätta upp, vad har jag gett mig in på tänkte jag först. vandra själv på ett fjäll, vad som helst kan hända! envis som jag är lät jag dessa tankar flyga iväg och till slut fann jag kenneth och john. vandrade sedan med dem ner.

en helt underbar upplevelse, försökte ta så bra kort som möjligt men dem är inte rättvisa för 5 öre.




jag och nettan kom på att vi kunde ha lite brottning...




kenneth med hagelgeväret!




med Benito!



Alla bilder hamnar upp på min facebook senare men inte nu. Nu ska det bli god pizza :)

hejhej så länge!




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag har nu sett dessa inlägg och det är ju otroligt vackert,att du var så envis och inte gav upp var ju klart helt rätt beslut:) Bra jobbat gumman.Hoppas att det kommer att vara lika intressant den sista veckan du är där,,,tiden har gått väldigt fort och vi saknar dig jätte mkt!Snart fyller lillgrisen år också...hon saknar dig jätte mkt! IMORGON KOMMER PEPSI!! jag saknar henne jätte mkt!pussar till dig min skatt!!din mamma!

2009-10-17 @ 21:13:08
Postat av: Mimmi

gud vad härligt! =) Jag vill också, ii mysigt!

2009-10-19 @ 23:59:40
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0