sprillans

känns galet gött att skriva sitt första här inlägg på sin sprillans nya dator. installerat massa nödvändiga program så nu är det fritt fram att leva. min egna dator.. äntligen

för tillfället (kanske alltid) så hatar jag mitt jobb. måste fortsätta för att få pengar då det är totalt omöjligt för mig att leva på studiebidraget. en hund tillkommer nästa år och 10 000 ska komma från fickan. måste börja spara och därmed börja tjäna ännu mer... hatar jobbet. skit ställe, sorry men det är så jag känner. får helt enkelt bara bita i sura skiten

resan till slussfors och praktiken är bokad nu, ska bli kul. England i november och romme i december. (känns lite som att jag säger emot mig själv...hur ska jag kunna spara pengar.. man ska väl faan leva också)


på väg till wembley och fotboll! yeeah


Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Aha så det är hit man ska trilla in för update ;) Låter som du har många roliga saker att se fram emot, åå vill oxå till fjällen! Snart är vintern här :)

Grattis till nya datorn, du får fotta så vi får se hur den ser ut :)

Kram

2009-09-16 @ 17:29:36
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0