40

idag fyller mor 40 år, nu är det tillåtet att säga kärring med andra ord haha.
vi tog oss upp tidigt för att fixa i ordning frukost och tårta sen sjöng vi den långa gamla vanliga visan för henne och vi alla käkade frukost i sängen. Mamma var nöjd :)

läkarbesök för min del idag, gjort väldigt ont i mitt ben ett tag nu. det har kommit och gått men ont har jag nästan konstant haft när jag går. Smalbenet lixom. Läkaren konstaterade en inflammation och jag fick de starkare voltarentabletterna. 3 gg  i 10 dagar, ska även tas i samband med mat.. skit svårt att komma ihåg det! jag som knappt kommer ihåg mina vitamintabletter... skönt att det ska bli bra nu iaf så jag kan börja springa igen.

volleyboll nu, match mot ett amatör pojklag! Dem spelar innebandy innan våra träningar och ibland stannar dem kvar och möter oss :)
på söndag är det dock riktig match! tagga tagga :D



Grattis mamma :) <3

O L J A N

Kommentarer
Postat av: Mimmí

va ila med inflammation. shit får du spela ens vollyboll då?



grattis morsan!

2010-04-22 @ 22:58:42
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Mimmí

jag har fått tre dagar som jag ska provjobba, sen får vi se=)

2010-04-23 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0