dagar


hej

har inte hört av mig på ett tag, mycket har hänt och jag är helt slutkörd.. finns hur mycket som helst jag skulle kunna skriva men jag kan inte. för privat... hur privat får man vara i en blogg egentligen? upp till var och en antar jag.

praktiken på annas hundlekis är nu slut iaf, ska bli skönt och fram för allt kul att komma tillbaka till skolan! alla goa vänner man får se igen :) bara 7 veckor kvar nu! helt stört! lite rädd blir jag faktiskt...

vad har hänt under de senaste 4 dagarna då... jo studentskivan var sådär i onsdags, jag och tina kom hem 5 på morgonen pga strul med bussar i stan. KUL! överväger ej att festa på en vardag sådär i framtiden. Karros nyfödde son kom i torsdags och vi åkte in så fort vi kunde för att gratta och hälsa, helt otroligt kul. Man blir alltid lika fascinerad över graviditet och födsel.. karro berättade massa.. oj oj. Tur att det är ett tag kvar för min del så man hinner förbereda sig ordentligt! (eller kan man det?)
Igår efter praktiken åkte jag iaf in till stan och lekte fotomodell/galet troll hos Leo, vart några riktigt schyssta bilder! Leo är duktig han! får se när jag får och lägger upp dem bilderna. tänkte ev. använda några av dem till portfolio för en modellsida.

Jobbat heeeeela långa dagen idag, var en rätt lugn dag och Ivana var på plats vilket gjorde hela dagen lite roligare. Skönt med en lugn kväll idag! Inte haft på länge



Världens bästa MUSE och JAG ska se dem i sommar! HYPER!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Fan va kul med Muse i sommar! AVIS! Såg dem i oktober när dem va här, men kommer missa dem nu i sommar för vi åker till Japan precis då -.- Gaah, ha kul åt mig också hörru! :D

2010-04-23 @ 22:34:40
URL: http://jarnving.wordpress.com
Postat av: Sussi

Älskar Muse! Favoritbandet <3. Såg de i oktober(fantastiska!) och ska också se dem i sommar på Zinkendamms IP i Stockholm.

2010-04-24 @ 17:40:16
URL: http://www.freestylehundar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0