FÖR JAG SKA TA STUDENTEN !



nu ska jag plugga, som jag ej gjort på lääänge. sista sista sista biten nu ifrån att nå målet! jag kommer ångra mig regält om jag inte tar i nu det sista. kom studenten, kooooom!


en dam från stockholms kennelklubb ringde mig igår och undrade om jag och en till ville vara agilityintruktör på en utav deras kurser som fortsätter nästa onsdag. någon instruktör som hade hoppat av... tror jag hörde om vem det var och varför. Skit bra med lite extra pengar i fickan denna månad tyckte jag och Mimmi som ska hålla kursen tillsammans med mig. Dem ville även ha hjälp på några fler kurser! Härligt att äntligen få betalt för det (tidigare när jag hållt kurser för klubben har det gjorts ideellt!)

Pannkakor nu.. mmm! Ett hett tips är att testa pannkakor med apelsin och massa kanel i smeten! MUMMA

hej så läng
O L J A N

Kommentarer
Postat av: Mimmí

jättesöt du är, passar verkligen i myssen! Å det ska bli kul å hålla kurs, vi får planera lite! =)



apelsin i pannkakor!? HOW CAN YOU!??

2010-04-21 @ 15:09:08
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0