Å


made by OLj

den värsta känslan som finns heter ångest, den sätter sig i bröstet och befinner sig jämt och ständigt i huvudet. den befinner sig just nu i mitt liv, i hela mig och jag vet inte hur jag ska få bort den.

jag har ingen aning om vad jag vill bli, hur jag vill att min framtid ska se ut, vad jag ska göra av mitt liv! jag vet att man inte ska stressa men vafan.. jag går ut skolan om lite mer än 2 månader och VAD ska jag göra då? det är dags att veta känner jag! jag tror att detta medför sig en massa andra känslor inom mig, bland annat har jag på senare tid haft väldigt svårt att fatta beslut. vad det än gäller, ta en taxi eller gå?, köpa öl eller vin, gå till han/hon eller inte, åka till stan eller handen. hur kan det vara så svårt? förr har jag för det mesta gått på känslan, vad vill jag mest, men på senare tid har det inte gått att över huvud taget känna. är det ngt fel på mig?
OCH som grädden på det äckliga moset så fall snö idag!! RENT helvette... fy  !

igår kom pepsi hem, hon vart så glad och alla här hemma också. hon mår toppen, kortisonet har hjälpt. kan inte beskriva min lycka för henne just nu.

besök till far idag, mysigt


(Kleerup - music for girl... tycker ni inte det ser ut som att gubben ovan sjunger denna?)

O    L    j

Kommentarer
Postat av: Marcus

Välkommen till vuxenlivet....



Men det ordnar sig :)

2010-04-05 @ 20:23:10
Postat av: oljan

well i truly hope so...

2010-04-06 @ 18:09:20
Postat av: Mimmí

tar'e lugnt Danni! Man måste inte veta vad man ska göra med sitt liv när man är 18 år! Det är det som är så underbart, man kan göra vad man vill å man kan ändra sig 100 gånger om. Ta det lugnt och njut över sista skoltiden nu, sen kmr du sakna det ^^.



"life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself".



kram på dig.



p.s Söt elias är!

2010-04-09 @ 00:52:15
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0