jogg

hej å hå efter ännu en praktikdag.. snart är det skola igen, saknar kompisarna och klassen! Vet nu hur mycket jag kommer sakna det sen när jag gått ut, kanske inte just att plugga skiten ur mig, men själva klassen... och de bästa bästa kompisarna! vi alla är lika, lika mycket flippade. skolans flippaste klass! lööve

Leo och jag tog en joggingtur idag till tyresta by och sen genom en skogsslinga så vi till slut kom till raman. riktigt duktiga var vi! sprang i nästan non stop i 40 min! rätt impad på mig själv måste jag säga!
GO Oljan!

studentskiva imorn för tyresö gymnasium, bygg!.... (oooooo) ska bli jävla skoj! möter upp tina efter praktiken:)
(det värsta är att jag ska öppna hunddagiset dagen efter... upp kl kvart i sex!!, vi får allt se hur det går!) 

sova tidigt ikväll
MUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0