Läsk



drömmde läskigt inatt med... varför?

det har vart en riktig depp dag, jag har lixom gått in i någon slags svacka... det känns inte bra. Brandbergens äckliga kvarter gör en inte gladare heller. Bestämde mig för att göra lite nytta och begravde mössen tillsammans med Deniz, vi gjorde jätte fint med mossa, sten och grenar. Just nu tvättas det i stugan också, påminner lite om tiden då jag bodde själv här hemma... skönt var det men just nu är känns det jäkla viktigt att ha mamma i närheten och Deniz såklart.

fan vad jag hatar att vara såhär deppig, men antar att detta är en fas i mitt liv just nu som snart kommer gå iväg och jag kommer titta tillbaka med stolthet. Det känns lite som, "vem är jag?", "vad vill jag göra?", "vart står jag?". Livsviktiga frågor och jag måste veta svaren! Jag vill inte känna såhär för evigt


utanför mitt fönster... snygg utsikt aiiight?



här ligger dem två alltså och Elsy (som nu är den enda kvar) har fått en stOr tumör och ska avlivas hon med... aldrig mer möss.


en patriotisk tvättmaskin!


Kommentarer
Postat av: Snuggles

Vart hittar jag en sån tvättmaskin?

2010-04-08 @ 18:31:37
Postat av: Mimmí

jaa hennes kamera är skitbra, me like it a lot!



varsågod du, det är nog mitt favoritcitat faktiskt! <3

2010-04-09 @ 15:33:55
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0