löp






Duktiga duktiga mig! i morse vaknade jag av ett samtal trött och sliten men efter att ha lagt på kom jag på att jag faktiskt lovat mig själv att jogga idag! Och, hör och häpna, det gjorde jag. STOLT! det kändes otroligt skönt och jag kände mig som en riktig löpare med mina snygga moderna 70 tals kläder och prima joggingskor, haha. det är väl så man ska se ut nu mera? klarade av mer än jag trodde faktiskt, sprang i sisådär 30 min med 3 stopp!

igår var jag hos far för att hälsa på, lillebror Elias kan nu sitta upp själv men han kryper fortfarande bara baklänges... haha kul. tänk om han aldrig skulle lära sig att ta sig någonstans framåt? haha nee inte troligt.

jag själv missade hundmässan i helgen med har kikat på filmerna som har lagts upp, mycket annorlunda detta år och väldigt svårslaget! bra kämpat!

måste se till å plugga lite nu... "KOM IGEN DANNI NU ÄR DET BARA DET SISTA KVAR!"... ja men jag e så jääävla trött på detta ska ni veta! usch fy och plöpp








Bon Iver- skinny love



O  L  J  A  N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0