mina tankenötter



yes, det här är jag och mina tankenötter. jag älskar dem, dem är min fantasi och dem hittar alltid på en massa bus.

jag har letat och letat efter en studentklänning men jag hittar ingen som jag finner perfekt! Det ska ju kännas absolut rätt visst? Skor är det likadant där.. jag hittar inga eftersom att jag inte vet hur klänningen ska se ut! Hörde till och med att vissa som beställt klänningen via internet har fått den försenad då flygen inte kommer in till Sverige pga askmolnet. oj oj... jag får bege mig ut i affärerna med andra ord! Men vart ska man leta då lixom? Svårt det där...

Helgen är fullproppad med saker, idag hade jag nationella prov faktiskt och det gick bra. Imorn är det uppvisning med Pepsi som gäller i Tyresö i samband med hundens dag. Kul! Jag är taggad :) Efter det ska mamma firas och jag kan inte säga hur och vart detta ska ske då hon själv inte vet om något! (jo min mor läser min blogg dagligen har jag hört och det gör även min far och käre farfar! haha ojoj) På söndag skulle det egentligen vara volleybolltävling för min del men känns som att jag hellre vill träffa pappa... får se hur det blir.

Så är det med det
Nu ska jag och mina tankenötter sova så vi är pigga inför imorn!
Natt!

OLj

Kommentarer
Postat av: Mimmí

tack danni!! =) ja visst blev det, lockade det med en plattång =D



gic det bra på uppvisningen idag?? å jag älskar den där bilden, skrattar varje gång :P

2010-04-24 @ 19:19:45
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0