rätt

så sant som det var bröt förkyldningen ut inatt. jag kom inte upp med min svullna hals och täpta näsa, usch vad jag hatar det här. det värsta jag vet är att sitta stilla. ska iaf försöka ta mig till jobbet för att hämta ut lönen (nej jag jobbar inte svart). jag har iaf stannat hemma från skolan idag, kort dag och knappt några lektioner, inga viktiga heller för den delen. hopppas på att bli frisk imorn

Drömmde att jag fick jobb, på kolmåden som djurskötare. jag är desperat, jag hatar mitt jobb.. vill inte vara kvar men jag måste. annars får jag inga pengar och jag behöver dem. jobbar varje helg utan OB... jag gillar det inte. jag har sökt och sökt men ingen hör av sig... hur fan ska man kunna ha 10 års erfarenhet när man just har slutat gymnasiet!? Ologiskt jag tyck


Hej Robyn? Trodde jag inte om henne... jag gillart iaf




O L J A N

Kommentarer
Postat av: mLi

Varför får du inte OB?!

2010-04-27 @ 21:22:05
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0