slag

försov mig i morse.. yeeey första dagen på praktiken efter lovet och jag vaknar 8 när jag skulle vakna KAVRT I SEX! ej duktig olja

läskigt idag innan stängningen - en liten lyra hoppade på en liten kajsa, båda två terriers. Lyra sätter tänderna i kajsas huvud och släpper ej! både jag och annika som skulle få loss lyra från kajsa lyckas inte. vi försökte och försökte så gott vi kunde men situationen vart värre och värre. jag trodde jag skulle få se ett STORT blödande sår på kajsa men när lyra till slut (!) släppte var det inte så farligt ändå. kajsa har skällt väldigt mycket under dagen och annika trodde att det kunde vara så att lyra (som sitter i köket om dagarna) ville säga till henne, liten polis som hon är. därav vart det bråket... men jag vet inte. konstig situation. varför lixom? jag vart skit skraj, puh

ut med pepsi nu sen volleyboll träning! inte vart med på ett bra tag nu... vet inte heller om jag vill fortsätta men vill inte svika laget!

må bra
OLj

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

jobbigt att försova sig :(

2010-04-12 @ 23:47:14
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0