tassar

Gårdagen var bra tills kvällen, då spårade det ur haha. Men jag lyckades överraska mamma ordentligt med nya grejer hela tiden! Glad vart hon, glad vart jag :)

Det jag skulle vilja skriva...
Pepsi svarar inte längre på kortisonbehandlingen, hon har börjat halta igen och nästan värre än förr. Veterinären är chokad över att hon inte svarat på den då hon aldrig vart med om detta förr. Hon haltar nu dessutom på båda frambenen, ibland vänster och ibland höger. Hon är inte längre glad när hon är ute och går, jag ser ingen gnista i hennes ögon längre. Visst blir hon glad då och då, när det kommer en hundkompis eller om vi får besök osv. Men det känns som hon tappat massor, förstår ni vad jag menar? Hon vill helst gå långsamt och hon har inte vart framför mig på promenaderna på många dagar nu. Vad ska jag ta mig till? Om hon inte svarar på kortisonbehandlingen, vad ska hon då svara på? Veterinärens rekomendation var ju att ta denna behandling som hon var övertygad om att det skulle hjälpa. Och ja visst det gjorde det.. ett par dagar.

Vi har nu bokat in ett besök på torsdag eftermiddag för en koll. Och jag hoppas hoppas hoppas med hela mitt hjärta att hon hittar vad felet är.

Nu ska jag iväg till heron med far, angelica och lillebror. saknat dem alla. men jag känner mig inte på bra humör... pepsi är ständigt i mina tankar. hon är mitt ansvar och hur hon mår påverkar mig enormt.

håll era tummar och tassar tack


du är det finaste jag vet


Kommentarer
Postat av: mLi

jag förstår verkligen hur det känns. Zebban är exakt likadan... :(

Testa strandnypon pulver tillsammans med Aktiv Hund. Det skall vara bra sägs det, själv har jag inte beställt nyponpulvret ännu men ska absolut testa det, är de klart värt! Sök på strandnypon, LitoVet tror jag det hette.. Om du kollar min blogg och går bakåt så kommer du hitta artikeln om det.

Läs iaf! Det ska jag testa, innan jag kör kortison som är våran sista utväg.



KRAAAM I massor!

2010-04-25 @ 21:33:58
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0