Tyresö TV

hej hopp gummi *****!

Gårdagen på Ikea och bio på heron var lååååång. Vi vandrade i Ikea många timmar... fick ont i huvudet av alla saker tillslut. Vad har den INTE där? Kunde inte komma på något i inredningsväg. Jag och pappa såg filmen farsan, skit bra film! Kände dock att något fattades? Mycket sevärd iaf! :)



mins inte om jag berättat det i något tidigare inlägg men jag och pepsan ska vara med på TV för att representera Tyresö Hundungdom!! Idag kom tv- teamet ner till oss på klubben och vi vart filmade och intervjuade. Mimmi och Sofia var även med tillsammans med deras hundar. Dem filmade när vi tränade hundarna i freestyle, agility och i mitt fall även lydnad! Kul att få chansen till att göra en sån reklam för klubben! Vi som kämpar så hårt med att verkligen visa att vi finns, hoppas på att många kommer att kolla på programmet som kommer att dyka upp på http://www.tyresotv.se/ inom snar framtid :) Kommer nog lägga upp videon på bloggen också

Känner mig väldigt krasslig idag, vaknade med otroligt stora halsmandlar (trodde dem inte kunde bli så stora!). Så det har vart en jobbig dag även om jag inte gjort så mycket. Känner att en förkyldning är på g också.. suck*

Vart erbjuden en gratis studentskiva ikväll men känner inte att jag har orken för det. Så det blir pizza med Leo istället, ta det lungt sådär.


älskar denna! Jag böjer mig fram för er som inte förstod det. Tagen av Leo

Kommentarer
Postat av: Mimmí

tack för idag. Fattar dock inte vad bilden föreställer? :P

2010-04-26 @ 23:35:21
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0