utekväll och tassar


bild från min 18:års dag :) GANG BANG!
 
väldigt seg och trött efter gårdagens spontana utgång. Några vänner ifrån skolan hade studentskiva på pilot och det vart en riktigt kul kväll. Lagom vid 2 drog jag hem till snälla mimmi som erbjöd mig att sova över hos henne eftersom att hon bor i stan. Tack snälla mimmi :) Tidigare under gårdagen åkte vi ut till kista för att hålla en agilitykurs som skulle vara nästa onsdag.. inte denna. suck* Mimmi passade på att träna sin lilla Urax och sen åkte vi hem. Onödig resa!!

Jag är i skolan idag och jag kom i tid trots gårdagen, stolt*

Är riktigt nervös idag... ska med Pepsi till södra djursjukhuset för att prata med ortopeden där. Som jag sa i tidigare inlägg så svarar inte Pepsi på kortisonbehandlingen som hon fick så vi ska dit och prata om vad vi ska göra. Jag är rädd... vad ska hon säga? finns det mer att göra? vad händer om det inte finns mer..?

håll tummar för att det ska gå bra... fan jag vill bara att hon ska må bra, min lilla princessa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0