jobb jobb och damsugare

första dagen som personal på djurgymnasiets hundcenter i liljeholmen, gick toppen. Vi var endast 2 st som jobbade så det var fullt upp, vart massa promenader för att alla hundar skulle få gå (alla hundar är uppdelade i grupper).

efter jobbet som slutade vid 4 (kändes skönt att få sluta så tidigt!) så var mimmi hemma hos mig då hon utbildar sig till damsugeförsäljare! Hör och häpna, dem finns kvar! Hon hade med sig en snubbe som snackade om denna maskin som är så mycket mer än bara en damsugare, dem kan rensa ruften, ta bort kvalster(och kvalsteravföring) från sängar, soffor, andra möbler osv. you name it. de e lixom inga filter å grejer utan bara vatten vilket menas med att den kan suga upp vad fan som helst.

hur som helst slog morsan och björn till... lite kritiskt men den e faan bra. dock vet jag inte om det var ett så värdigt köp.. med tanke på vår ekonomi. jo för den var dyr men månadsavgift vart det. vi kom billigt undan dessutom!


till lite annat kul!
Sigrid från djuravdelningen på gamla goda djurgymnasiet ringde mig idag. Hon undrade om jag vill ha jobb!! Det var tydligen tessan (gamla mentorn) som hade viskat lite. Det är lite extra jobb vilket passar perfekt! Nu äger jag alltså 3 extrajobb... kan väl funka ett tag? :))

In i duschen och köra lite nya Tigi Bed Head dumb blond schampo.. muuummma va bra den e! Try it out blondies

imorn e de jobb igen på hundcentret sen e de full fart i helgen med jobb, hejdåfest och kalas!

O L J I S


Kommentarer
Postat av: Mimmmí

hihihi men 250 kr i månaden är ju inge farligt! ;)



kramen!

2010-08-26 @ 22:56:57
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Nattie

Haha va roligt att ni ska få en ny damsugare! Den verkar riktigt bra måste jag säga! 250 spänn i månaden är ju inte så farligt som Mimmi säger :) El det beror ju på hur länge? ;) Kram

2010-08-26 @ 23:39:34
URL: http://cavaliertok.wordpress.com
Postat av: Carro

Tack Danni för en kul kväll.........morsan tyckte det var skitbra att jag var lite trött sen....:)

2010-08-26 @ 23:42:02
URL: http://www.123minsida.se/brewitzochco
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-08-26 @ 23:58:19
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Roligt med HC, jobbade när förra veckan och dom behöver ju verkligen hjälp, synd att man hade jobb:(

Pussa Issie från mig:)

2010-08-27 @ 22:10:25
URL: http://soppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0