k9oljan


smulan, lilla smulle. ibland e hon en liten surkat

sjuk som jag fortfarande är bar jag mig ner till klubben med pepsi för att träna vår, eller min, blivande träningskompis Karro! Nej inte en människa, en hund! En malle(malinois) tik på 2 år, fd narkotikasök hund för polisen och har vart hos 4 olika ägare... en jätte fin tik iaf, tränade henne lite granna för att se om vi klickade och det tycker jag faktiskt att vi gjorde riktigt bra.

alltid tyckt mallar e snygga men aldrig riktigt funderat på att skaffa mig en eller liknande. men vi kom som sagt bra överens, hon e tuff men också kontrat med mjukhet.

vi skulle höras av redan nästa vecka! kul!

körde 2 små agilityvarv med pepsi idag... faktiskt... med små hinder och inte alls långa banor. hon var het och tyckte det var super kul, bara det att hon haltade lite mer efteråt.. alltså vad jag ska göra. jag vill inte ha henne om hon inte får göra det hon älskar. hon älskar ju agility. jag förstår att jag inte kan köra det men någon gång ibland ett varv eller så borde väl inte bara några problem? å när hon då bara haltar efter två små lätta banor måste det väl vara så att jag inte får köra någon agility alls... hur kul e de.

imorn ska jag jobba på hundcentret i liljeholmen! Skolans hunddagis :))

O L J A N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0