mår som man förtjänar


älskar dessa, togs igår på g hem.

Känner mig sjuk, antar att det är för helgen som nu vart. Det var inte mycket vila ut där inte, pang på. Får inte stanna hemma från jobbet nu, 1000 grejer att göra - kampanj nu. Får kämpa på å inse att jag förtjänar att må som jag gör!!

Tinas födelsedagsfest/kräftskiva igår! Jag stannade inte så länge men med presenten var allt förlåtet, hon ska nämligen få hoppa fallskärm!! En sak jag alltid vetat tina vill göra och jag visste att hon inte skulle tveka en sekund! Present från mig och sofia :) Tina vart jätte glad och jag får se om inte jag också ska ta och hoppa! Något jag också velat göra ett bra tag, vågar man bara? man har inget val när man väl e uppe i luften!

Lite bilder från gårdagen:




födelsedagsbarnet tina






O L J A N

Kommentarer
Postat av: Mimmmí

en kul kväll! du får tagga till lite tills nästa gång (=sovit) ;)

2010-08-23 @ 12:07:32
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Mimmmí

jaa haha jag kommer säkert bli kallad för dammsugaren eller nått sånt på krogen... kommer nog säga att jag jobbar som försäljare och säljer hemmaprodukter ;) haha



ahaaa du slutar jobbet nu? trist, men får du jobba där extra något? ska du söka nytt jobb eller?



Vad bra att du mailade lotta, keep me posted! syns i morn kväll på mötet kram!

2010-08-23 @ 23:09:42
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0