sjuker



så har man åkt på en ordentlig förkylning...skit också

sov inte alls bra inatt, vaknade av att näsan var helt igentäpt och att halsen var irriterad.. ni vet ju hur bra man sover då. det tar på krafterna att hosta å hålla på också, så nu är jag helt slut och bestämde mig (även fast jag i princip hade lovat mig själv att gå till jobbet idag) för att anmäla mig sjuk. Självklart har jag en nyckel till jobbet som dem andra måste ha idag så jag måste iaf åka ner, samtidigt då tänkte jag försöka ta mig till mötet på klubben vid 6 när jag ändå är i närheten.

Koppen på bilden fick jag av min syster för ett tag sen, det står en så gullig text i koppen om syskonkärlek. och ju mer man dricker desto mer får man lixom läsa. läser den varje gång :)

Idag var min typ sista vardags arbetsdag på jobbet. härdan efter är det extra personal jag kallas för.. måste söka jobb och jag måste göra det nu! fan för att sitta arbetslös, jag skulle vilja testsa på något annat nu men djuraffär e kul så får jag något sådant på en annan plats blir jag glad. vad sägs som typ café eller posten?

pepsi har börjat med ett nytt foder nu från Hills som heter helth and mobility, ska vara ett jävla bra foder för hundar med ledbesvär. hon käkar det och vi hoppas självklart att man kanske ska kunna märka lite skillnad.

over and out
O L J A N


Kommentarer
Postat av: Mimmmí

aha, jo hon är från colombia! Hon sjunger ju mkt på spanska också :)



jaa såklart du kommer få jobb danni! du har jobbat i en djuraffär samt suttit i kassan, det är bra meriter! plus så har du jobbat rätt så länge på båda ställerna, det ökar meriterna.



restaurangbranschen kan jag väl inte riktigt rekommendera, speciellt inte om man bara är 18 år. man tjänar inte så bra då om du inte jobbar natt på krogen, då tjänar du ändå okej! lycka till med jobbet så ses vi på torsdag :)

2010-08-24 @ 21:55:07
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Nattie

Jaaa alltså det är verkligen spännande att sitta och klura på vilken ras man ska skaffa sig ;) Jag är ju helt ny inom aussievärlden så det är lite läskigt men det känns som att jag får mer och mer kött på benen hela tiden :D Det vore ju grymt kul om vi prickade valp typ samtidigt! Krya på dig så ses vi på lördag :) Kram

2010-08-24 @ 22:24:28
URL: http://cavaliertok.wordpress.com
Postat av: mLi

Uscha för att vara sjuk, sitter själv med dunder förkylning! För jäkligt!



Jobb hittar du säkert! :)

2010-08-25 @ 20:42:21
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0