Stuga





Igår kväll begav jag mig till gullmarsplan för att möta upp lite folk och för att sedan tillbringa kvällen på mimmis kolonistuga. Dem ska sälja den så mimmi ville göra en liten avskedsfest, typ.

Mycket trevlig kväll med kul folk. Jag fick stört ont i magen på slutet av kvällen vilket ej var så skoj!

Idag har jag skrivit ett nytt CV, har fast schema på djurmagazinet augusti ut vad det ser ut som.. sista veckan är det glest med jobb för min del så jag antar att det är så det kommer att se ut. Måste alltså söka nytt jobb och det är NU. Ska försöka få tid till att åka in till stan och dela ut mitt CV till en massa.

Söka lägenhet är också ett måste då min lilla familj här hemma planerar att flytta till eskilstuna... kanske bor jag kvar med inneboende vänner å så delar vi på hyran eller så flyttar jag till något mindre. Närmare staden vore guld, älskar sthlm.

Det går framåt för Oki.. tror jag. Har haft en massa socialträning för oss idag. Suttit på en bänk och tittat på massa människor som passerar (skäll skäll skäll men det går väl över när hon upptäcker att dem ej är farliga??). Hon fick även träffa en schäfer hane idag i parken, pepsi var på sin vakt. Han fick inte hålla på för mycket med Oki, haha vem hade trott det om pepsan?

Snack hit å dit.. nu sitter jag och väntar på att Matt från england ska komma! det är sena flyg och bussar så han e väl här 3 på natten ungefär.. jag e  ej piggelin..

Lite bilder:











Night Night

Kommentarer
Postat av: Mimmmí

härliga bilder! å gillar tankenötterna i designen :)

2010-08-16 @ 12:42:26
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0