en nypa torsdag

Dagen började med syrsor.. inte en, inte två utan 300 st som hade ta't sig ur deras box på jobbet. Dem var överallt i hela affären. Jag var lagom bekväm jag som har en aning fobi för dem små djuren, efter ett bra försök att plocka upp dem (jag gjorde mitt bästa) så bestämde vi oss för att hoppa runt lite istället. Så tack vare detta försköts allt under dagen upp. Stress stress.. men det gick bra tillslut! Dagen gick fort kan man ju säga :)

Idag fyller Björn år! (mammas sambo). det firade vi med massa gott och lite Wii, mer firande imorn. Har 3 st som fyller år denna vecka, tätt inpå varandra också... å så jobbar man och ska försöka hinna med!

Träffade en vän idag som berättade för mig att hon skulle flytta till malta med sin pojkvän om en månad. hon skulle jobba där och hade fått tag i en schysst lägenhet etc. Jag vart så uppspelt av det hon berättade, kände verkligen att jag ville flytta från sverige. även om jag är en "hemmamänniska" så känner jag så starkt... för England om jag ska vara ärlig. Jag vill verkligen... och visst ska man leva hur man vill?

nää sleepy time now!

O L J A N FLYTER


Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Haha va creepy med syrsorna! Så kul att du jobbar där :) Flytta till england, nej men då skulle vi sakna dig så :( Fast kul äventyr iofs :)

Kramar

2010-08-20 @ 12:06:30
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0