2

"alla förtjänar en andra chans" brukar det låta, men hur långt kan man verkligen förlåta en människa? jag är väldigt bra på att förlåta för att jag ser det verkligen som att alla gör sina misstag, förutsatt att man lär sig utav dem och inte gör om dem igen såklart. Men är det verkligen rätt att göra så? Att förlåta. Även fast man vart jävligt jävligt sårad och arg? Nu kanske vissa kanske ser detta som en dum fråga "såklart man inte ska göra det i alla fall!!". Men ändå.. det här är ändå livet och vi alla gör ibland saker utan att tänka oss för... ska man inte få förtjäna en andra chans då? Det kanske ändå är upp till var och en och beroende på fall.

bara lite spekulationer jag går runt och tänker på just nu... det är väldigt väldigt svårt att inte förlåta någon när man tycker så mycket om den. Ibland styr lixom hjärtat mer än hjärnan


imorn efter skolan hoppas jag på att få tag på ett flertal par jeans från Weekday. Dem har just nu super duper rea på just det jag behöver!!!

Godnatt*
//OLj


Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

hmm det där är svårt. Alla förtjänar inte en andra chans, men vissa gör. Man får nog gå lite på magkänslan.



tack för igår btw, de var roligt!

2010-02-13 @ 12:32:35
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0