fjällämmel


Bild lånad från google

Jag vill ha en fjällämmel, dem är små marsvinsliknande djur och är självmordsbenägna. Vart 4:e år är det lämmelår och det är då dem allra flesta dör genom att ta självmord. Dem hamnar i något som kallas stress (vad forskarna tror) och dör alltså efter detta. Haha " HJÄÄÄÄLP JAG KLARAR INTE AV ATT LEVA MED MIG SJÄLV NU, JAG MÅSTE DÖÖÖÖÖ!!" hahahaha får roliga bilder i huvudet

jävla intensiiv plugg idag, klar med psykologiuppgiften.. vill verkligen få högre betyg i den kursen. Tycker det är väldigt intressant men när man får så mycket press på sig så kopplas det där med KUL lite bort. Å andra sidan hade jag nog heller aldrig läst psykologi om jag inte hade haft press på mig genom skolan.

Sova i tid nu, nääjs
HejHej
OLJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0