I'm good i'm gone



har nu tagit en ytterligare vuxenpoäng (bara att fylla 18 är väl en?). Saffat mig ett odentligt skrivbord! Något jag aldrig pallat göra, alltid tyckt att det var så bekvämt att sitta i sängen med datan och plugga. Käns brä

Volleyboll lektionen i skolan gick toppefjärt idag, högsta möjliga betyg åt Daniella! ahauaaah

bildramen ni ser till vänster är ingen vanlig liten bildram, den är magisk! Man kan själv välja vilket fotografi man ska ha i den. TITTA TITTA HÄR, Å TITTA TITTA HÄR

 

Pepsi fick en ny fin plats under bordet eftersom att jag snodde hennes bur ifrån henne, "najs" säger hon


som ni märker är jag en mini aning sjukt trött

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0