lördagen

jobbade igår som vanligt, segt men igår fick jag även lön! yeeeey!

Tero, Pontus jag och Leo drog sedan på kvällen till Hirschen och hade en snygg kväll. Gamla tideR! Pontus fyllde år, 21! Helt onödig siffra... då vill man ej bli äldre kan jag tänka mig. Vilken ålder ser man fram emot då? Träffade även en del bekanta där, näjs! första gången jag var på de stället och det var helt okej :)

någon på dansgolvet la största prutten så att det stank över heeela dansgolvet haha! Alla stod och höll för näsan, å fy faan va de lukta haha! Stackarn som fes...

idag är det söndag, men det gör absolut ingenting! Jag har LOV! Underbara underbara looov! Ska hoppa in i duschen nu sen iväg till zoologiska för att köpa hundfoder, glukosamin och hö till mössen. sen ikväll blir de BiiiiO


OLj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0