Pepsi 7 år

 

Idag fyller min Pepsi år, hela 7 år nu! Shit.. tiden går för fort.
Vi fick henne som omplacering när hon var lite mer än ett halvår och då var hon inte den hund hon är idag. Hon gjorde attacker mot oss och drog i kopplet som en galning. Hon skällde och var helt vild. HOn var också väldigt skygg mot beröringar i hennes ansikte... tyder på att hon blivit slagen? jag vet inte men skulle inte förvåna mig efter de jag hört om vart hon vart någonstans innan hon kom till oss.

Jag hoppas verkligen att hon trivs här hos oss, försöker med allt för att hon ska må så bra som möjligt. Just nu mår hon sisådär, har haltat en del idag och igår.. det lixom kommer i vågor. Ska köpa smärtstillande nu igen och se hur det blir då. Hon fungerade bra på det sist. Foder måste jag hitta något bra och billigt. Sen får vi se om jag tar henne till den där kiropraktorn eller ej... så svårt de där.. ska man lita på en ortoped eller gå till flera som kanske säger samma sak? när man har en begränsad ekonomi så är det ett svårt val.
Bra ska det bli tillslut iaf

Med risk för att låta som världens hundnörd så är Pepsi min absoluta bästa vän, jag vill inte tänka mig ett liv utan henne.

Grattis Pepsi! Nu ska vi äta massa godis och träna lite trix i hallen! haha*







ikväll blir de Harry B för att se bandet smash into pieces med Sofia och Siri, nääjs.

OLj   !


Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

Grattis i efterskott till Pepsi!!!!!!!!!!! Hon är så himla fin. Verkligen otur att hon är sjuk. Håller alla tummarna på att hon kommer bli bättre <3

2010-02-24 @ 11:37:15
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0